FB pixel

Hogyan lett Natur Projekt a nevünk?

A névkeresés nehézségei csak a kezdet volt. És bizony több ügynökségnek is beletörtött a bicskája, mire elkészült az, amiről úgy éreztük hogy méltóan kifejezi amivel foglalkozunk.

Az utána következő 8-10 hónap tervezgetéssel, tárgyalásokkal, sikeres és sikertelen megbeszélésekkel és útkeresésekkel telt. Illetve egy nagy döntéssel: legalább egyikünknek főállásban kell ezzel foglalkozni. Nagy döntés egy vezető managernek a fix, jól fizető állás, nagy céges autó rabláncát ledobni egy álom megvalósításáért. Csaba megtette. Mert az álom mögött nem csak egy családi vállalkozás ötlete van, hanem annál sokkal több. Sok-sok együtt töltött idő, játék és még rengeteg más ami talán egy másik cikk témája lesz. Ebben a váltásban nem sokan támogattak minket, de mi hittünk benne. Hittük, hogy ismét oldalba bök a Szentlélek, és szakértelmünkkel, lelkesedésünkkel és ezzel az egyedi ötlettel, mely értéket teremt másoknak is - nem csak egészségügyi de lelki és szellemi értelemben is – sikeres lesz.

A név kitalálója Csaba volt. Olyan nevet és később design szerettünk volna, ami egyszerre fejezi ki, hogy ez egy nagyon természetes és natúr dolog, ugyanakkor magába hordozza a modernitást, a prémium image-et. Ez eddig mind szép és jó, de a vállalkozás neve már nem lehetett ez mert egy hasonló foglalt volt, ezért Natur Concept lett a cégünk neve, ami azért is jó, mert a projekt latin megfelelője a concept. Ezt most könnyű így leírni persze, de hány álmatlan éjszaka áll emiatt mögöttünk. Aztán a logónk. Bevalljuk, több ügynökségnek is beletört a bicskája a kérésünk megvalósításába. Hogy lehet valami egyszerre modern, de közben hagyományos? Hogy lehet ez a logó és név együtt egy olyan egység, ami túl mutat azon, hogy ez egy házi malom? És hogy tudunk erre webshopot csinálni? Mi az a megfelelő mennyiségű információ amit át tudunk adni és mi az ami már sok? Mert amit mi árulunk az nem csak egy malom és pár konyhai eszköz. Mert ez annál sokkal több!

Egy frissen kelt és fonott kalácsban benne van minden gondoskodás és szeretet. Kislányunk csillogó szemét látni, ahogy várja, hogy törjünk neki egy darabot a frissen sült kenyérből - ez sokkal több annál, mint hogy van egy jó kenyérsütő gépünk. Az az izgalom, ahogy felbontjuk a tavalyi lekvárt, és ahogy előtte találgatjuk, hogy vajon ez milyen is lesz – ez megint nem egy kenyérsütő gépről szól. Nincs is jobb muffin sütés annál, hogy előtte kislányunkkal együtt őröljük saját lisztünket és ő közben belenyúl és már 2,5 évesen megtanulja hogy milyen a friss liszt illata! Vagy hogy kell kenyeret dagasztani hétvégén amikor ráérünk. Illatok, hangok, fények, ízek, friss és egészséges ételek, családi hagyományok – igenis hisszük, hogy amit adunk a vásárlóinknak, az sokkal több mint az egészségüket szolgáló legjobb konyhagépek. Hagyományos de mégis modern formában megvalósuló konyhaművészet, értékes családi szokások, modern életstílus és még annál is sokkal több amit a mi vásárlóink kapnak!

Szerencsére nagyon sok baráttól és üzleti partnertől kaptunk segítséget és bátorítást. És amikor nagyon elakadtunk, mindig jött valahonnan egy kis segítség egy ötlet. Így végül elkészült a Natur Projekt arculata, holnapja. Bízunk benne, hogy nem csak nekünk tetszik ennyire!

UI - ha van egy kis ideje a kedves olvasónak, nézze meg jobban a logónkat. Az arany madár a szabadságot jelképezi (miénket, olvasóét, a sütés szabadságát és a bolti termékektől való függetlenséget), míg egyben egy N és egy P-t jelképez. Mi nagyon szeretjük!